کد خبر 12517
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

بیانیه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در حمایت از وزیر پیشنهادی صمت+متن بیانیه

بیانیه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در حمایت از وزیر پیشنهادی صمت+متن بیانیه

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با صدور بیانیه‌ای از «سید محمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دولت چهاردهم حمایت کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ در این بیانیه آمده است: انتخاب وزیر برای وزارتخانه گسترده و پرمسئولیت صمت به‌طور قطع یکی از مهمترین دغدغه‌های رئیس‌جمهور است. در همین راستا سید محمد اتابک به‌عنوان فرد شایسته برای تصدی این مسئولیت انتخاب و معرفی شده‌ است.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به نمایندگی از تولیدکنندگان آهن و فولاد کشور، ضمن اعلام حمایت قاطع از وزیر پیشنهادی و برنامه‌های وی، از نمایندگان مجلس انتظار دارد با رای اعتماد خود این فرصت را فراهم کنند تا اتابک با تیمی متخصص و کارآمد، امور مربوط به صنعت، معدن و تجارت کشور را به بهترین نحو ممکن مدیریت کند.

ویژگی‌های برجسته شخصیتی و حرفه‌ای اتابک، از جمله تجربه وسیع و تخصص عمیق در بخش‌های مختلف معدن و صنایع معدنی، مدیریت بنگاه‌های بزرگ تولیدی و تعهد ایشان به توسعه این حوزه‌ها، از جمله دلایل اصلی حمایت ما از وی است.

از اولویت‌های اصلی انجمن در همکاری با وزیر پیشنهادی، اصلاح نظام حکمرانی صنعت فولاد و فعال‌سازی قائم‌مقام‌های تخصصی در حوزه‌های اصلی وزارتخانه است. همچنین رفع مشکلات موجود در حوزه تولید و تجارت آهن و فولاد از جمله رفع محدودیت‌های انرژی، ساماندهی سیاست‌های عرضه و تقاضا، اصلاح نرخ ارزبری صادرکنندگان و تسهیل فرایندهای صادراتی از جمله درخواست‌های این انجمن است.

در ضمن انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمادگی کامل خود برای همراهی و مشاوره به وزیر پیشنهادی صمت در تحقق این اهداف را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/z

کد خبر 12517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =